Hvorfor betale for telefonpasning?

Der er mange gode grunde til, at store og små firmaer bruger professionelle virksomheder, der kan passe deres telefon. Det er en service, som er værdifuld.

Den vigtigste grund er nok, at de kan være sikre på, at der altid bliver svaret på deres telefon, når nogen ringer op. Telefonpasning kan være en stor omkostning for en virksomhed, især hvis det er en lille virksomhed. Det tager nemlig tid at passe en telefon. Når virksomhederne bruger et professionelt firma til at passe deres telefon, sparer de tid, som så kan bruges til andre opgaver i virksomheden.Og det er netop telefonpasning, Topcall leverer til et hav af virksomheder i alle størrelser.

Det sikrer også, at de ikke er afhængige af, at en receptionist eller sekretær er rask hver dag. Det hænder, at folk bliver forhindret i at komme på arbejde. Sygdom er den hyppigste grund. Men der kan være andre grunde.

Professionalisme

Et professionelt firma sikrer, at der altid er personale til at tage telefonen.

At et professionelt firma, så også kan udføre andre opgaver for en virksomhed, er en ekstra bonus. Det kan fx være, at virksomheden har brug for, at telefonpasseren også holder styr på virksomhedens mødekalender. Måske er det nødvendigt for virksomheden at sikre, at der ikke bliver lavet dobbelte bookninger til møder. Et firma, som professionelt tager sig af telefonpasning, kan også udføre den slags arbejde.

Det kan også godt tænkes, at virksomheden har mange forskellige afdelinger, som en telefonpasser skal omstille til. Måske er det et hospital, som har brug for, at telefonpasseren sørger for, at den nybagte far ikke bliver sendt over til skadestuen, når han vil ringe til sit nyfødte barns mor for at høre, hvordan de har det.

Måske er det et firma, som sælger et komplekst produkt, så de har brug for, at telefonpasningen også kan udføre kundeservicearbejde, så deres kunder ikke bliver skuffede over produktet, de har købt.

De to vigtigste grunde til at bruge et professionelt firma til telefonpasning er kort sagt: tidsbesparing og sikkerhed for, at telefonen bliver taget.